sjukt sjuk

Usch jag hatar att vara sjuk, näsan är tjock halsen också. Usch jag gör ingen nytta. Ligger och kollar på desperate housewives. Det är bra, har kollat klart på tredje säsongen nu och är mitt uppe i fjärde!
Älskar serien asså!! Mums!
När man är sjuk så tappar man aptiten, igår åt jag 1 apelsin, 5 popcorn, 1 macka och mängder med oboy...
Idag däremot har jag ätit hela 2 mackor, lite tacochips och ytterligare oboy plus mängder med vatten!
Man kan ju hoppas att man går ner lite i vikt nu, men det tror jag icke då min aptit är påväg tillbaka...

Kommentarer
Postat av: karin

LÄGGAV :O du är snyggast. sådeså. ingen vikt ska tappas !!

2010-02-05 @ 15:53:12
Postat av: Cissie

Håller med föregående talare - INGEN vikt ska tappas!! Du är jättefin, älskling! Du är den finaste tjejen jag vet och jag är rätt kräsen... Puss och bli frisk snart!

2010-02-05 @ 16:04:55
URL: http://cissieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback