Rädsla

Jag har aldrig varit den sortens tjej som skriker så fort hon ser ett litet småkryp. Jag har aldrig varit den tjej som tycker att allt är så äckligt.
Men nu har det kommit sig att på den senaste tiden har jag, så fort jag ser en spindel, hoppat och skrikit och varit helt cprädd! Även för silverfiskar!! Ni vet sådanna som kryper omkring på badrums golvet och är putte små?
Iallafall sånna är så sjukligt äckliga! Men när jag var liten så hade jag dem som husdjur?
Men det är inte den rädslan som jag bryr mig så speciellt mycket om... Det är rädslan för att bli ensam, den rädslan har jag i och för sig alltid haft men nu har den vuxit och blivit enorm. Jag brukar inte prata om den rädslan speciellt ofta men den är stor! Otroligt stor.
Jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Belinda

är också rädd för att bli lämnad, övergiven osv. är verkligen jättenojjig när det gäller sånt. hatar att vara ensam. ush, jobbigt

2010-02-06 @ 23:05:20
URL: http://dancemedead.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag är verkligen också så, sjukt extrem. Att vara ensam är verkligen hemskt..

2010-02-21 @ 16:16:18
URL: http://gustafssonpetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback