my bro's

Idag ni... Har jag varit på IKEA! Yes... Jag hatar IKEA... De har visserligen as bra saker osvosv... Men jag menar, hallåååå?? Ska det ta 2 timmar att ta sig genom?? asså... Och då var vi där på kvällen och det var typ bara vi där! 2 timmar?! Ae, inte okej...
Fick iaf hem lite saker därifrån, typ ljus och metall mojs som man hänger på väggen och klämmer fast finfina foton i sen! Mys tycker jag!
Naej imorgon blir det hemfärd, eller ja jag kommer ju inte ända hem ska till Desse i Norrköping sen ska jag festa med mina bästaste tjejor! Karin, Saga, Desse och Belinda! puss säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: saga

KÄRLEK <3

2010-02-28 @ 15:38:07
Postat av: karin

oj vad dubbelhaka är gulligt.



finaste tjejerna annars. som fan. älskar er. <3

2010-02-28 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback