Nyårslöftet

Tränade idag, som Julia säger, jag slutar aldrig att förvåna!
Fick faktiskt en månad GRATIS på Actic. Så måste ju köra nu, ska visa pappa att jag minsann kan träna så att jag kan få ett gymkort i födelsedagspresent! Awesome.
Ska ju börja i Zumba med min kära Mirjam, måste bara veta när, hur och var det är. Får ta det när hon kommer hem från texas. Den jäveln, borta hela tiden. Över nyår till och med! Fy.
Nej men jag känner att det är en bra start på mitt nyårslöfte! Hoppas hoppas att jag håller det. Jag har ju mig själv som största fiende, och chips... Eller nej, chips är största, jag kommer på andra plats.
Biff

Kommentarer
Postat av: Petra

Tjosan! Kan ju passa på att meddela eftersom du vill börja med zumba också ;) friskhuset har gymkort där även alla deras pass ingår i priset, bla zumba. Supertrevligt ställe också! Kramen

2010-12-30 @ 18:13:30
URL: http://gustafssonpetra.blogspot.com
Postat av: belinda

chiiiiiiiiiiips in my <3

2010-12-30 @ 21:24:16
URL: http://belindala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback