memories.

mmh, dagen idag ingår det Engelska, sedan hade vi dans, och sen teater. Sist men inte minst psykologi. Asså, det är rätt intressant dock har vi ju bara haft en lektion än så länge och sen så det kan ju bli skittråkigt senare!
Men igår fick vi se något klipp på en snubbe som endast hade 30 sekunders minne.. Helt sjukt, jag skulle ta livet av mig, men jag skulle aldrig komma ihåg det så... Vilket öde, att endast ha 30 sekunders minne!!!
.
Fick även frågan om du skulle förlora en minnes inlärning, vilken skulle det vara? Minnet för händelser(födelsedagar, studenten, allt sånt), minnet för fakta(namn, städer, personer..) eller minnet för att lära sig saker(hur du använder nya saker, lära dig ett jobb). Du har kvar alla dina nuvarande minnen du kan bara inte skaffa nya i någon utav dessa kategorier. Vilken skulle du välja?
.
Sen kommer jag förmodligen få ta halv 5 tåget. Suck, hatar halv 5 tåget... Blir så ledsen när jag måste åka hem halv 5 på en fredag... Men men ska ju hem till Tobbes brors lägenhet för där ska Tobbe och jag spendera helgen (Tobbes bror är i Göteborg!) Det ska bli super duper mys! Ska laga någon god mat till honom med, det får ni se sen!
My love.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd! Kika in och kolla om det var just du som vann! :)

2010-12-03 @ 16:56:24
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback