Julafton

Nu ör den här, julafton! Mysigt som alltid! Julsaga, varmchoklad och smörgås till frukost. Sen lite sista julfix, lägga upp julgodis och sådant senare idag ska jag till pappa, ungefär vid lunch. Där firar jag dagen och kvällen med pappas familj, sedan kommer jag tillbaka hit och ser om det är några julklappar kvar till mig! haha. Ska även se om jag hinner gå en sväng förbi Tobbe med! Det vore så mysigt att träffa hans familj och säga God Jul, men vi får se om det hinns med, Tobbe ska i alla fall komma hit och sova hos mig!
Nej, nu ska jag göra mig julfin!
Julgodis för öronen.

Kommentarer
Postat av: carrrrro

skapligt snygg du är kvinna!

2011-01-02 @ 02:21:58
URL: http://drinkmysoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback