Jul jul otroligt kul.

Hade en grymt mysig julafton igår! Jag tyckte verkligen om den!
När jag kommit till pappa stod farmor och lagade mat i köket (farmor världens bästa kock!) så då gick jag upp och lekte med hamstern, måste erkänna att jag har blivit kär i honom, han är sååå söt!!
Efter kalle anka så åt vi mat och efter det blev det en liten väntan innan tomten kom. Min bror blev besviken för att han såg att tomten var fejk,.. "Han hade faktiskt plast näsa och så hade han tejb på skägget!!"
Men mycket julklappar blev det!
Hos pappa fick jag massa saker som ska hålla mig varm, massa vantar, benvärmare, knästrumpor och sånt. Sen även presentkort och massa pengar!
Sen precis innan Svensson, svensson gick jag hem till Tobbe där han och hans syskon satt och garvade för fullt åt just svensson svensson. haha, de där människorna kan väl allt utantill!
Så fikade vi lite där och jag fick ännu mer vantar och en mössa! Tror folk att jag fryser?? hmm..
Tobbe och jag gick viddare till min mor där jag fick öppna ännu mer julklappar! Galet mycket paket har jag fått.
Där fick jag en desperate housewives box och parfym och lite sånt. Men det bästa jag fick var en resa till London!!! Så Nu ska mamma och jag åka till London i mars! SÅ GRYMT LYCKLIG!!!
Av min älskling fick jag sex and the city 2 och en mysig kofta!
Är så glad för allt jag fick och för min julafton!
.
Lägger in bilder senare för nu ska jag hem till Tobbes kusiner för ännu mer jul!
.
P.s. Jag saknar dig med Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback