God fortsättning

Nu är julen över och vi taggar till nyår!
Hela den här veckan är planerad med massa skoj! Imorgon blir det mellandagsrean med Julia och Evelina! Lovar att vi kommer ha superduperkul!
Sen på tisdag hoppas jag att jag får träffa mina tjejor från Norrköping, Karin och Belinda!
Onsdag har jag planerat en fika med finaste Kristina och på torsdag ska jag träffa gamla söder "gänget" sen på fredag är det nyår, redan! Sjukt fort har detta året gått, som alla andra!
Några nyårslöften som jag ska försöka hålla är.
Ta bilder, hela tiden. Memorera hela 2011!
Åka utomlands minst två gånger. (Ska ju till London i vår så en gång är redan fixad!)
Festa massor! (Fyller 18 så det blir inga problem!)
TA KÖRKORT! Måstemåste göra det!! Helst innan Tobbe (A) vilket jag förmodligen aldrig kommer att klara!
Träna. Det minst hållbara löftet hittils.
Skaffa jobb. (Det ska jag börja med redan nu...)
4765758297_fc39ced39d_z_large
Update: allt stämmer inte, som norrköping ska jag till på tisdag ist. Så att ni inte går och tror att jag ska shoppa imorgon... Vill inte göra er förvirrade... Stackare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback