Dag 21, Min nuvarande kärlek.

Varnar känsliga läsare för låååångt inlägg. Så Julia, du behöver inte läsa.
Tobias Tommy Börjesson, det är min nuvarande kärlek, min största kärlek.
Det är lite roligt, för jag har vetat vem han är sedan jag var en liten skit och gick i 6års. Vi gick inte i samma klass eller något men samma skola i alla fall.
När vi kom upp i mellanstadiet och jag var väldigt ocool så tyckte jag han var en utav de coolaste killarna i skolan, han hade massor med vänner och var väldigt duktig på herren på täppan. Han gick alltid omkring på skolgården i keps, alltid keps. Det är ungefär så jag kommer ihåg honom från sandbäcken, coola killen med keps.
Har även hittat anteckningsböcker där han var top 5 på sötaste killen i skolan.
Sedan började vi på högstadiet, jag kände igen honom fortfarande men jag trodde knappast att han hade en aning om vem jag var, tills vi i 8an gick i samma träslöjd, då började vi prata lite, hälsa på varandra och så. Men det var inte fören i 9an som vi verkligen började prata med varandra. Jag fick först mest kontakt med hans bästa vän Nicklas som sedan dissade mig (vilken tur) för så var det jag började prata ordentligt med Tobias.
Vi smsade hela tiden och jag såg honom som en utav mina närmaste vänner, jag berättade allt för honom. Under jullovet så fortsatte vi smsa och vi till och med träffades en gång, men det var ingenting jag tänkte på direkt.
Den 5e januari 2009 hade jag en filmkväll hemma hos mig och han var bjuden, Nicklas och Linnéa var jätte mycket på g så det var mestadels därför jag bjöd honom. (förlåt älskling..) Senare på kvällen så drog Becca iväg mig för "ett allvarligt snack" där hon frågade om jag gillade honom, först då slog det mig att jag aldrig tänk på honom på det sättet, men när hon sa det så tänkte jag, varför inte egentligen? Men trodde inte att det fanns en chans i världen att han skulle gilla mig tillbaka.
(starting to get bored?)
Dagen efter så ville Linnéa träffa Nicklas hemma hos mig och eftersom dom var så mycket på g så ville jag att Tobbe skulle komma med! Medan dom låg i min säng och myste satte vi oss och kollade på film, och senare på kvällen så kysste han mig. Då visste jag, på en gång, precis vad jag kände precis hur jag ville ha det!
I skolan sedan så visste jag inte alls hur jag skulle bete mig (fråga Evelina...) men några dagar senare så träffades vi, Tobbe och jag och några folk till men det kändes som att det bara var Tobbe och jag.
Vi alla skulle ner till duveholmshallen och vi sakkade efter, vi stannade i skogen, i snön och kysstes. Det perfekta ögonblicket.
Nu har vi varit tillsammans i nästan två år och mina känslor är fortfarande lika starka, om inte starkare. Jag älskar honom med hela mitt hjärta och kommer aldrig att släppa taget.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi aaw, ni är så söta, :) <3

2010-12-13 @ 21:32:24
Postat av: Julia

fuck. trodde inte att jag skulle börja gråta men de gjorde jag. fuck. fuck. fuck.

2010-12-13 @ 22:01:10
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback