Dag 18, Min favoritfödelsedag.

Det är verkligen jättesvårt att säga vilken som är min favoritfödelsedag. För jag är inte den där människan som egentligen tycker om födelsedagar. Visst älskar jag presenter och uppmärksamhet, men jag har alltid tyckt att det är lite för överskattat och påtvingat på något vis. Jag älskar spontana presenter och firanden, men jag tror att min nästa födelsedag kommer bli min favorit. Eller jag hoppas det!
Då fyller jag 18 år! Jag får gå ut med mina bästa tjejer Karin och Belinda som så fint väntat på mig i ett helt år! haha.
Jag får ta körkort, inte för att jag övningskört någonting men jag får!
Jag ska ha fest, en stor, med alla mina vänner. Det är i alla fall vad jag ställt in mig på! En riktig fest! Med presenter och musik och goda, glada vänner som jag älskar!
Ah, så får det bli.
Då ska jag stå i centrum, haha. attention-whore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback