Dag 15, Mina drömmar.

Mina drömmar är att flytta till en fin lägenhet som jag trivs med, självklart så ska Tobbe bo med mig, gärna ska Julia bo bredvid eller otroligt nära!!
Jag ska ha ett jobb jag trivs med och massa med pengar! En stor garderob med massa kläder och skor. (Galet vad ytlig jag låter??) Men det är vad jag önskar mig, just nu i alla fall.
Jag ska ha råd att åka utomlands och göra vad jag vill, har ännu inte bestämt mig om barn finns med i mina drömmar, men det lär det väl göra så småningom.
Just nu innehåller mina drömmar mest nöjen och dylikt. Men det är för att jag endast är 17 och snart fyller 18! Då finns det bara nöjen i hjärnan.
Varför planera massa tråkiga saker som jobb och barn och sådana vuxensaker som inte finns för mig på x antal år?

Kommentarer
Postat av: Julia

vi har ju redan diskuterat detta... skulle inte jag bo i erat garage?

2010-12-07 @ 17:59:44
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: karin

HAHAHA. gillart!

2010-12-07 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback