Dag 11, Mina syskon.

Jag har tre småsyskon i alla storlekar och smaker, smaker? okej.
Mitt äldsta syskon heter Mathilda, hon fyller 9 år om en vecka, närmare bestämt den 8 December.
Hon är superduper gullig och när hon var liten bråkade vi hela tiden, jag tyckte knappt inte ens om henne. Eller jag älskade henne, men hatade henne samtidigt, ni vet hat/kärlek på något vis.
Men nu när hon vuxit upp mer, blivit lite större och inte så aggresiv så älskar jag henne! Önskar verkligen att jag orkade bo mer hemma hos pappa så att jag skulle kunna umgås mer med henne. Men när jag flyttar hemifrån så kommer jag låsa in henne hos mig!
Min bror på pappas sida är nyligen 6 år fyllda, han heter William och han är världens busigaste och goaste lilla kille, man kan inget annat än att älska honom. Han är lite som emil i lönnerberga fast med tvspel. Kan inte tänka mig ett liv utan min lilla älskling, okej jag kan inte tänka mig ett liv utan något utav mina syskon ! Men William och jag är så galet lika!
Min tredje bror heter Love, han fyller 7 år i januari, han är alltså född samma år som William men på olika "sidor" av året och av olika föräldrar. Eftersom Love är mammas son.
Love är en liten Tv nisse, han kan nog alla cartoonnetworks Tv program utantill, han är också väldigt envis och otroligt bra på att bygga lego och spela spel! Han och jag kan ha olika perioder då vi går ihop och vissa då vi inte går ihop. Men han är otroligt söt.
Sen så gör det ju inget att dom är en hög med good loockers allihopa! Söta som socker!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååååh, jag gillar dom! <3

2010-12-03 @ 12:16:04
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom är ju sååå söta alla 3 fast jag känner ju Mathilda och William bäst, eftersom det är din pappa jag är kusin med.

2010-12-03 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback