Brown people

Var i Norrköping igår med Julia och Evelina! På den galna mellandagsrean. Folk överallt!
Hittade i alla fall lite saker som var snygga, yes.
En tröja, två linnen och ett par shorts. Sen lite smink och såå.
Hittade inga skor. Sug. Vet inte vad jag ska ha för skor på mig på nyår!!
Fuck.
Men men, nu ska jag snart ner på stan för att fika med Evelina och Kristina och efter det ska jag sola med Evelina. Galet vad blek jag har blivit!! Jävla vinter.
Vill vara brun och fin. Men neej. Blekfisen.
Så brun, tack.

Kommentarer
Postat av: karin

oh no! jag som tänkt starta en trend med min blekhet. men okej. om du inte vill vara med i den... Så blir det så att... Eh. DU FÅR INTE VARA MED. HAHAHAHAH! in your face

2010-12-29 @ 22:00:25
Postat av: karin

IN YOUR BROWN FACE !!! yees

2010-12-29 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback