Be gone

Så arg, min mobil suger, den ringde inte i morse, pappa väckte mig först vid halv 6 (VEM GÅR UPP DÅ?!?!) Men vi skulle sjunga för min syster så det var bara att gå upp..
Gick och la mig igen, skulle gå upp vid 9, vaknar vid halv 12 av att Karin smsar. Dör för mitt tåg går 12.. Blir arg för att jag inte förstår vad min mobil har för problem. Skickar massa arga sms till Karin som gör mig gladare, men nu sitter jag här. Ingen chans att ta mig till skolan nu eftersom 1 tåget inte går som det ska...
Men, men ska läsa lite psykologi och spela happy pets, började igår. Gick rätt bra gick upp till level 9 .. På en kväll. Nörd? Nä, Belinda är närd, happy pets pro. hahaha! Love.
.
Ska förövrigt lämna in min telefon igen... Så fort jag har tid för jag hatar den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback