Awesomeness

Är snart klar med alla julklappar! Awesome, känns så skönt. Har pappa kvar dock, han är så svår! Vet inte vad jag ska köpa... Får hitta på något finuligt och fint! Varför kan man inte längre bara gegga ihop lite färg på ett papper och det är det finaste de någonsin kunde fått?? Man kan ju undra.
Har inte heller fått min julkänsla än!! Har en jullista, den är bäst. Men , vill inte lyssna, är inte tillräckligt lugn har för mycket att göra i skolan och allt är rörigt runt omkring mig.
Sen gör det ju inte saken bättre att jag inte ätit kvällsmat sen i måndags? What's up with that.
för övrigt världens finaste bild .

Kommentarer
Postat av: belinda

ja vet inte heller vad jag ska köpa till min pappa!!! också den enda jag har kvar :(

2010-12-09 @ 23:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback