Talangjakt

Jag önskar att jag var superbra på något, asså verkligen bäst i världen typ. Kanske ska göra en lista...
Så får det bli.
Ska se här.
  • Sångare - Kan ta rätt toner, inom en viss gräns såklart.... Inte alls bekväm med att sjunga inför folk.
  • Komiker - Seriöst, vem förutom Julia tycker jag är rolig??
  • Designer - Kan inte rita... Kan inte komma på snygga saker... Kan verkligen inte sy!
  • Snickare - come on. Min pall jag skulle göra i trädslöjden blev en ljusstake, jag har talang att göra helt galet fel.
  • Friidrottare - Du blir andfådd av att springa upp för trappan...
  • Dansare - HAHA, fundera över komiker igen...
  • Modell - Kan inte gå i högklackat, är inte fotogenisk, tycker verkligen inte om när folk säger att jag måste se snygg/sexig ut för då ser jag ut som alfons åberg...
  • Skådespelare - Inte tillräckligt bra självförtroende för att vara tillräckligt bra.
  • Lärare - Sämst på att lära ut, kan inte ens lära folk spelregler utan att de behöver läsa de själva...
  • Fotograf - Kolla på Jessicas dator på bilder jag tagit,  nästan förbjudet att vara så dålig som jag är.
  • Profitionell bloggare - seriöst du har 11 bloggläsare och kan inte ens stava till proffitionell......
  • Kock - Du dör när du tar i olagat kött...
  • Vegitarisk kock - Nämn en rätt förutom corn som är vegitarisk... ... ...
  • Politiker - Vet ju inte ens vilka partier det finns och ännu mindre vad de står för
  • Advokat - Skulle förlora ALLT...
Okej då har vi konstaterat, totalt talanglös. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: Julia

LOVE U!



Men vi ska ju bli mäklare har jag sagt!!!

2010-08-29 @ 21:27:54
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är nyckeln till ett rymdskepp.. Ofta du inte såg de :(

2010-08-29 @ 21:28:57
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: Julia

Du, vi kommer äga sönder alla andra! HIHI :)

2010-08-29 @ 21:32:16
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback