Surpuppa

åh ibland blir jag verkligen frustrerad och irriterad på ingenting. Verkligen ingenting. Någon kanske gjort något eller inte gjort något som den sagt den ska göra och jag var okej med det en dag. Sen börjar jag tänka på det någon/några dagar senare och blir skitsur!
Too little too late.
Fy fan jag bara bubblar just nu! Även fast jag vet att när jag väl tar tag i det här "problemet" som är så stort i mitt huvud nu så kommer jag känna mig sååå himla töntig och överdriven! Gör faktiskt det redan nu lite. Men det kommer bli mer när bubblandet går över.
.
Det värsta är att när jag får frustrationsångest så kan jag inte tycka att någonting är kul! Blev bjuden till fest i helgen, tackade nästan nej på en gång för att jag var så irriterad och tänkte "jag vill inte gå på någon skitfest!!" Men det vill jag ju alldeles säkert imorgon. (det är ingen skitfest heller för den delen xD eller ja det vet jag ju inte...)
.
Tycker inte ens att det ska bli kul imorgon just nu, vi ska träffa ettorna och bara "leka" och umgås hela dagen. 'HUR kan det inte bli kul??

Kommentarer
Postat av: jessica

<3

2010-08-27 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback