Jeans

Jag har köpt ett par jeans. Jeans. Jag är verkligen ingen jeans människa, jag menar jag har inte använt jeans på hela året. Missförstå mig rätt, jag älskar jeans, jag älskar hur snygga ben man får, hur snygg rumpa man får, jag gillar stilen jag gillar färgen, jag passar faktiskt i jeans. MEN.
Jag gillar inte tyget! Jag gillar inte hur de sitter åt överallt! Jag gillar inte känslan av att jag kanske visar hela rumpan när jag böjer mig framåt eller sätter mig på huk.
.
Men nu har jag i alla fall köpt ett par, har dem på mig, de är snygga, och de var billiga såååå det gör inget om jag bara använder dem ett par gånger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar med jeans men älskar hur det ser ut (påandra. hehe). men jag vill också ha ett par. snygga. hittar inte :(

2010-08-16 @ 23:03:25
Postat av: Anonym

karin var det btw. hauau <3

2010-08-16 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback