William

Härom natten drömde jag en konstig sak, mycket ovanligt jag vet, men iallafall. Jag tror att jag var hemma hos min vän Nicklas fast det var inte hans hem som det är i verkligheten men i drömmen bodde han där iallafall.
Sen ska vi till skolan och så kommer min lille bror (5 år) och han säger att han är jätte sjuk och då måste jag ju såklart ta hand om honom! Men kruxet är att han har blivit förvandlad till en hamster(!) men jag måste ju ändå ta hand om honom för han är ju min bror... Det är helt wierd. Tror det var en dröm som testade min kärlek till bror min.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Hanna, så kan man nog tolka det eller att du är en beskyddande syster kanske. Jag hade liknande drömmar att jag var tvungen att ta hand om lillebror (Anders) när jag var som du. Vi hoppade från brinnande hus eller att han var sjuk, behövde hjälp på annat sätt.

Tror nog att vi storesystrar är lite beskyddande om våra småsyskon.

Kram

2010-04-07 @ 22:34:31
URL: http://anchalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback