Ja, jag kan se det...

Ibland känner man sig mer lyckand än andra dagar.

Kollade på filmen prinsessa igår. Mamma tyckte absolut ja skulle se den för den var så bra! Sen börja ja kolla och hela filmen irriterade jag mig på en sak. Det var liksom en gubbe som satt och sa vad dom gjorde. och jag tänkte då "men asså jag seeer vad dom gör, faktiskt!!"

Sen efter nästan hela filmen, var väl typ en kvart kvar, så inser jag en sak. Detta kanske är en verison för blinda!! Jag ändrar språk från swe3 till swe1 och vipps gubben är borta!


Jag börjar skratta åt mig själv i mitt totala misslyckande! Men blir ändå väldigt irriterad att jag sett hela filmen tillsammans med bilnd gubben... Nu måste ja ju se den igen för att veta om den var bra...

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Alltså, det här är så sjukt kul så jag skrattar ju ihjäl mig när jag läser det. Jag ser det verkligen framför mig!!! DU ÄR BÄÄÄST HANNA!!!

2010-04-19 @ 08:05:16
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback