storm!

Nu ska jag berätta lite om min natt. Kunde itne direkt sova eftersom det typ stormade ute!! Menar det. Vid tolv kommer pappa ner i mitt rum och säger "altan fönstret blåste bort nyss!!" Så får jag ett sms av min bästa vän i samma veva där det står "min grannes gungställning ligger på gatan!!"

Man bara , hjälp stormar det så mycket! Och ja det gör det, imorse när jag vaknade låg fönstret på gräsmattan och det hade flugit en liten bit!


Krossat fönster. japp!

Fönstet fick ju en liten flygtur iallafall. Haha!

Så förut var min bror och pappa ute och plockade glas. Kul för dom liksom! haha!



Kommentarer
Postat av: Joakim

HAHAHHAHA; jaaa just det! ;) Den är BILLIG!! NOOOOT!½! ;)

2009-09-29 @ 19:28:03
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback