skärpning nu!

HEJ!

Seriöst jag orkar inte med min blogg, eller orkar gör jag men jag skriver inte. Glömmer helt enkelt bort! Men jag ska skärpa ihop mig. Jag älskar ju det här! Det är så roligt att skriva.

Ja ja, vad har hänt sen sist då? I måndags så, slutade vi idigare eftersom Ingbritt var sjuk (den enas olycka kan bli någon annans lycka) Så var det verkligen då! Kunde åka hem med halv 3 tåget istället för halv 5!!! Överlycklig är bara förnamnet! När jag kommer hem så står Tobbe och möter mig vid tågstationen, har man det gulligaste pojkvännen i världen eller? Svaret är ja!!

Sen gick vi hem till honom, och på vägen stöter vi på hans gamla mentor och min gamla lärare, Mari Pregner. Jaa, då fastnade man där ett tag då. haha! Sen kollade jag på hans träning, det var roligt. Jaa jag tycker det är roligt att sitta på hårda stolar och kolla när min pojkvän tränar, ska jag berätta varför? Jo, för att jag ser hans ansikte när han spelar, han mår så himla bra och han har så jävla kul. Och det värmer hela min kropp och jag sitter där och mår allmänt bra!

Sen igår så hade vi väl lite mysigt i skolan, vad jag kommer ihåg så gick dagen ganska fort. Och vi hade en otroligt rolig mentorstid där vi satt och pratade skit om vår matte lärare eftersom han är HELT dum i huvet!! Uschusch, men våra mentorer hade kul iallafall när vi pratade. Dom satt och asgarvade. Jag trodde faktiskt att Pia skulle dö ett tag. haha!

Men jag menar vilken normal lärare kommer försent till en lektion och har en ursäkt som lyder såhär? "Ursäkta att jag är sen men jag var tvungen att springa på toa för jag är lite bubblig i magen" ?!?! Man bara jaha?! Och?!?!

Jaja, han är väl lite rolig förutom när han dumförklarar mig och allmänt drygar och inte lär oss något vettigt. Haha nu ska jag sluta klaga!

Idag har jag oc Tobias varit tsm i 8 månader föresten. 8... Det är ett tag. Och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går! Lovar! Heders och samvete som min bror hade sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback