sjunker i åldrarna!!

Berättar lite om igår, träffade Tobbe på stan. Vi strosade runt lite han inhandlade lite saker på bokia och sen gick vi och käkade på tropicana. Som jag inte ätit på på typ forever! Det var vekrligen skitlänge sen! Och jaa förut åt jag där as ofta!

Så när vi sitter där och äter så kommer han som äger stället och bara "heeej, det var länge sen du var här!! Vart har du hållit hus?" Så berättade jag att jag pluggade i Norrköping osv. Sen började han prata med Tobbe. "och DU Pojkvännen, du ska vara riktigt rädd om tjejen här och om du gör henne illa så får du vesuvio med utan skinka och utan ost bara bröd alltså!!"

Haha vilket hot! Men det är jag verkligen inte orolig över! För jag vet att Tobbe aldrig skulle göra mig illa på något vis! hihi.

Sen började min eferlängtade teater igen!! Men jaa, eftersom MÅNGA av mina favvisar har slutat!! Så var det inte riktigt samma sak! Som tur var hade jag kvar några av favvisarna så det var ju en himla tur iallafall! hihi. Sen jaa vi spelade in en mobbing film som ska visas för barn som går i årskurs fyra. Som en typ "skolfilm" där man efter filmen får svara på frågor och massa. Skit kul var det !! Men jag är ändå orolig, för jaa språket som vi använde i mobbing filmen var ord som jaa asså verkligen inte trodde att barn i årskurs 4 brukar säga!! Det var massa svärord och sen ord som idiot, cp och hora!! Och det är tydligen så, oj vad allt sjunker i åldrarna måste jag säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback