rum

Vet inte vad det var för fel på datorn, eller om det var blogg.se det var fel på. Kunde bara inte skriva igår!! Cp...

Iallafall, idag hade vi ingen eos!! (estetiskorientering) Vilket betyder att jag slapp dansa!! Helt överlycklig blev jag! Så jag och några till som också skulle dansat ick upp till lennings och pratade lite. Det var mysig.

Sen hade vi svenska och fördjupning teater  Fördjupningen är nog den teaterlektionen jag tycker mest om, just nu. Igår så skulle vi skriva två "rum" på lappar, sen skulle alla dra en lapp och sen "gå in" i rummet och bara bete sig som man själv skulle göra i det rummet. Sen skulle de andra gissa om det var ett stort eller litet rum, om personen i rummet varit där förut och tillsist vad det var för rum. Det var faktiskt en mycket rolig och lärorik övning.

Sen slutade vi, halv 1, så då drog Jocke och jag ner på stan en sväng, han skulle köpa en kalender och en teaterdagbok och jag skulle hitta jeans. Det är helt otroligt hur kräsen jag är när det kommer till jeans!! Jag hittar aldrig vad jag letar efter!! Och när jag väl gör det så kostar de mer än jag hade tänk betala för ett par jeans. Jag blev lite sur helt enkelt!

Sen drog jag ner till duve och skulle vänta på Tobbe och sen vidare hem till Tobbe. Där vi myste, som vi alltid gör och ja jag kanske busade lite med honom då och då! hehe.,

Naej nu ska jag äta en liten frukost och borsta tänderna så att jag kan dra sen. Juste!! Har en cykel i Norrköping nu, så jävla härligt! hihi.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback