Puss

Minus lista idag:
Huvudvärk.
Dans.
Svimmande människa i knät.
Skolfoto.
Halv 5 tåget

Plus lista idag:

Mentorstid. haha.
Glass.
Prat med massa folk på engelskan.
Promenad med Tobbe.
Tanten i idol.

Förklarning:

Dans eos är sämst, visserligen var jag inte med så mycket eftersom jag typ är sjuk! Usch. Sen på svenskan så mitt på lektionen så svimmar Mirjam i mitt knä och jag fattar liksom inte att hon svimmat utan typ ha-ha kul... Okej Mirjam, det räcker. Mirjam? MIRJAM?!?!? Sen låg hon på golvet och typ krampa eller något! Fett läskigt! Usch. Men hon blev bättre ganska snart igen iallafall vilket var mycket bra!

Sen aah efter mentorstiden med världens bästa metorer, ja jag är seriös! Jippie säger jag bara! hihi. Iallafall efter det gick Jocke och jag till Halvars glassbar som ligger precis utanför vår skola. Vilket vi inte utnyttjat tidigare! Haha. Bäst glass harom iallafall! hihi.

Sen när jag kommer hem (ja jag hoppar otroligt nu) runt kvart över 5, eller 20 över. Något sånt. Så lägger jag mig i sängen med otrolig huvudvärk som förföljt mig hela dagen men aah! Tobbe kom med förslaget att vi skulle ut och gå iallafall så det gjorde vi. Oj vad skönt det var! Älskar honom verkligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback