programmen har grott klart mina vänner

Nu när hösten börjar så har den ju med sig alla tv program som legat och grott under sommaren. Ungefär som växter, fast tvärtom. Blommorna ligger och gror under hösten och vintern men kommer upp på våren och sommaren. Då kan man ju spekuera i vad detta betyder, betyder detta att vi ska kolla på blommorna hela våren/sommaren? haha nej, kanske inte. Men nu är dom iallafall här, alla härliga och dåliga program, alla underbara och konstiga serier!!

Kollade nyss på en kval final av idol, måste säga att denna gång är Erik min favorit. Flickidol, skit söt kille med GRYM röst!! Uhjaa vad bra han är!

Sen nu om typ ja precis nu så ska fatta mig kort, börjar Grey's Anathomy igen, det slutade mycket mycket spännande förra säsongen så det blir till att rusa till tv:n nu!! hihi. Nästa vecka börjar även mina absoluta favvis Desperate housewives!!



Kommentarer
Postat av: Joakim

jaa, usch!! det var inte kul! :( det var därför jag reagerade så hårt på denna igelkott! :(

2009-10-01 @ 10:26:03
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Takai

svar;

åååh, jag tycker att alla är sjuuukt snygga! ^__^

vill verkligen se filmen!

gå med mig? :c <3<3



ska vi lägga till varandra på bloglovin cutiee? :3

2009-10-01 @ 17:40:06
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback