Nollning

Åh, hej! Hade nollning igår! Sjukt kul var det, vi blev indelade i lag och målade i ansiktet med vattenfärg. Lärde oss en sång, hyllade treorna. Bad till gud, rullade runt, satt fint, lånade en kamasutrabok på biblioteket. Stoppade händerna i gegga och pratade ormspråk på lush... Ja det var några av de sakerna vi fick göra under denna dag!

Sen bar det ivåg hem till Agnes med massa folk i klassen, där gjorde vi oss iordning och diggade musik och flummade lite. Sen vidare till McDonalds där jag inser att det är något fel på mitt bankkort!! Sur blev jag! Sen drog vi ner till hamnen och festade!

Mycket roligt måste jag säga! Trevligt folk, bra musik, älskar min klass alltså! Fortfarande inget niebeett men vi är nära nu!

Idag vaknade jag med enorm, och då menar jag ENORM träningsvärk i hela kroppen!! huhu, men men, det var det värt! Tobbe kommer väl hit om inte allt för länge då ska han få massera mig! haha! Sen ska vi ner på stan en sväng och så vidare hem til honom I think! hehe, seen  så, jaa, så ska vi till Jessica på inflyttningsfest! Det ska bli skapligt roligt! haha! Looove it!



Puss / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback