min bror

Sätter mig här och fördriver tiden, får verkligen inte åka än.

Men det var ganska tur, ser nu att matteboken ligger kvar här nere helt uppslagen oh bara väntar på att räknas ur. Den måste jag genast stänga och packa ner i väskan!

Idag åker jag halv 3 tåget hem, vilket ska bli jätte skönt! Sen måste jag köpa present till min kära bror som fyller 5 (!) år imorgon!

Ska köpa ett crach spel -fortsättningen av tv-spelet han alltid sitter och spelar. Sen ska jag va med Tobbe, som förövrigt är Williams - min bror - idol! Alltid när han är hemma hos oss så låter det. "tobbeeeeeeeeee, vill du spela med mig?! vill du leka med mig?!" Även när Tobbe inte är hemma hos oss så låter det "Kommer Tobbe hit sen?! Jag vill spela med Tobbe! Ska du til Tobbe sen?!" Osv.

Haha, kan berätta om en gång när jag skulle hem till Tobbe och pappa och William skulel skjutsa mig.

W.
Får jag följa med?!
H. Njaae, asså i bilen får du följa med!

(sen när vi kommer fram)

W. Får jag följa med in?!?!
H. Neej asså neej.
W. Hejdå pappa!
H. Nej william du får inte...
W. aaaaaaaååw (total besviken i rösten)

Naej packa ner matte boken var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback