måndagsglad

hihi, hej. Måndag och jag är på otroligt bra humör... haha! Gick upp aningens mer tidigt än jag behövde... Meen aah...

Springa till tåget idag då. Asså hem, eftersom det bara är 20 minuters mellanrum mellan lektionerna. Tror fan att jag ska chansa och springa/gå fort idag. Ska ju bara hem och räkna matte liksom... Har matte prov på lördag, och jag är så jävla körd!! Hade tänk att jag skulle bli klar med kapitlet så jag kunde repitera lite, men jag är långt ifrå klar än!!" Fy på mig!!

Hade teater igår ju, mycket roligt. Vi ska göra en liten "revy" den 13 November! Den har lite skräck tema och jag tror det kommer bli as fränt! haha! Jag tänker inte avslöja för myket nu! haha! Ni får helt enkelt komma och kolla!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback