konstig

Förstår inte vad det har varit med mig idag, haha. Jag och Mirjam garvade hela vägen från stationen till skolan. Åt grisinfluensan, flodhästbilen, trädkramare, gråtskratt, grottmänniksor, tant som tyckte vi var läskiga och sist men inte minst våran egen speed. Som inte alls existerade. Fy fasen vad sakta vi gick!! HAha!

Sen hade vi kulturhistoria, och ja jag roade iallafall några folk med mitt konstiga beteende. Haha, trodde nästan att Saga skulle dö lite grann. haha!

Sen datakunskap, asså älska! Det är faktiskt kul, även fast vi har sämsta läraren, laddade ner spotify på skolans dator. Så nu kan man iallafall slippa höra Anders när han babblar på om allt och inget!

Efter skolan träffade jag Tobbe en liten stund. Sen när jag kom hem så skrev jag min engelskläxa, ett brev till min lärare om mig själv. När jag precis var klar gick jag ifrån datorn en liten stund för att hjälpa till med maten och när jag kommer tillbaka så är det borta!! Alltså datorn hade stängt av sig och aah jag fick damp för jag var ju tvungen att börja om!! Usch, inte kul... Men men, ska nog snart till Tobbe igen, sen bor jag där inatt!


Kommentarer
Postat av: Saga

haha dö är bara förnamnet ;) haha

2009-09-12 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback