känslorna bubblar upp och över

Fick lite smått insperation här. Är lite, konstig. Vet inte varför. Är väl den tiden på månaden I guess...

Men här kommer iaf ett tack inlägg till "männen" i mitt liv. Eller vad man ska säga.

Jag börjar med Pappa. Tack, för att du alltid bryr dig lite mer än jag förtjänar att brys om. Tack för att du älskar mig mer än vad som borde gå. Tack för att du ser när jag mår dåligt och tack för att du ringer varje minut. Jag älskar dig och jag känner att jag inte säger det tillräckligt ofta. Du ska bara veta hur mycket jag saknar dig när jag inte träffat dig på väldigt länge. Du ska bara veta hur dåligt samveta jag får när jag inte sover hemma på din "pappa-helg" men du vet att jag älskar dig och jag vet att du alltid kommer finnas här för mig!

Tobbe, du vet att jag älskar dig, mer och mer för varje minut som går. Du är det bästa som någonsin hänt mig, du är den som verkligen ser hur jag mår. Du kan mig utan och innan och om något ändras i mitt humör, i mina tankar så ser du det på en gång och jag älskar dig för det. Det här har varit de bästa 262 dagarna i mitt liv! Finns ingenting i min framtid som inte inkluderar dig, du och jag föralltid älskling. Vi mot världen.

Nicklas, du är helt klart min bästa vän. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. När jag mår dåligt vet jag att jag alltid kan berätta för dig och du gör det bättre. Vet inte hur men jag blir alltid på bättre humör när jag är med dig. Hur jag än mådde innan. Jag älskar dig.

Jocke, du vet nog inte hur mycket du betyder för mig, seriöst jag skulle nog inte klara av att pendla om det inte vore för dig. Det var ju faktiskt du som gjorde att jag verkligen valde att gå på De Geer. Jag hade ju mina tvivel och var såhär nära på att byta till Duveholm (plats för skratt) men du fick mig att ändra mig för du sa att du inte ville att jag skulle missa den här chansen och du hade rätt, såklart. haha! Ingen förstår någonsin vad vi pratar om. Men det gör ju vi så spela roll! haha!

Farfar, för att du alltid funnits för mig. Du som gjorde min så envis som jag är idag. 1.2.3.4.5.6.7.89 haha. (jag vet att ingen förstår det där men det skiter jag i just nu) Jag bodde ju nästan hos farmor och dig. Och du ska veta att jag tänker på dig och önskar att dusnart blir frisk och får komma hem till farmor. Jag lovar att ta hand om henne så länge!

Oj vilket sentimentalt inlägg detta blev men det var det jag hade att säga...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jessica

du är så söt gumman :) <3

2009-09-29 @ 18:03:06
Postat av: Hanna

hihi ibland kanske :)<3

2009-09-29 @ 18:25:23
URL: http://brunettheffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback