Intresserad?

Ja juste, min dag igår var meningslös så den nämner vi inte.

Idag har varit lite mer givande. Jag har läst en jävla massa. Konstaterat att jag kanske ska ge böcker en chans iallafall. hehe. Sen hade jag teater. Vilket verkligen inte är samma sak längre. Men jag ska inte gå så länge till så det är lugnt!

Jag och Linus ska starta en egen teatergrupp nästa termin någongång istället! För vi är bäst. Vi kommer nog syssla mest med barnteater för det är bäst. Aah, vi behöver ju såklart liiite folk. Haha, blir lite tråkigt med bara två skådespelare! Men ingenting är klart än. Jag och Linus ska prata mer om det där och fixa med massa och så. Men jag vill bara höra om någon är intresserad? För att se om det är någon idé överhuvetaget!

Nu ska jag snart hem till min älskade Tobias, som varit i Örebro HELA helgen. Så han är efterlängtad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback