höööööst

Hej , har inget direkt roligt att berätta. Imorgon när jag är i skolan ska jag memorera ALLT roligt som händer och skriva in så ni (alla 9 eller nått) får något roligt att läsa för en gångs skull!

Men iallafall kan jag ju skriva om en sak jag har kommit på, jag tycker om hösten (!) Har alltid sett den som min "hat-årstid" men icke. Har konstaterat att jag älskar den, mysigaste årstiden! Men det var väl i samma veva som jag kom på att regn inte är så tokigt ändå. haha.

Nej men jag älskar höst-kläder. Höst färgerna. Mörkret är så mysigt så det är inte klokt! Det ända som jag inte gillar med hösten är att den är direkt efter sommaren, man vill gärna stanna där. Men om man bara öppnar sina sinnen och inser att hösten är bra och mysig så kommer man kunna släppa sommaren mycket lättare!

Kolla färgerna!! Jag vill bara kasta mig ner i det och hoppa så att löven flyger omkring mig!

Jag ska nog ut och ta några höstiga bilder så att jag kan göra om min blogg så den blir lite höstig! hihi.




Kommentarer
Postat av: Belinda

hösten är min favorit årstid <3 ÄLSKAR regn!

2009-09-27 @ 22:59:09
URL: http://dancemedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback