hällregn?

Heej,
Jahap, idag är jag skit trött, min hals gör ont också! Mhm, inte kul, inte kul.

Jag skyller på någon gammal gubbe på Norrköpingståget och vår historielärare... Han hade nämligen bestämt att vi skulle till himmelstalund för att glo på hällristningar. pff, jag ar klädd i kort kjol, linne, jeansjacka och... högklackat. aah men visst, det är ju inte hans fel de nej, men aah vi cyklade dit. Sen satt vi där och njöt i solen tills vår historielärare kommer för han har nämligen med sig det hemska, jo regnet!!! USCH vad blöta vi blev!! Så där står nu en gammal scout (historialärarn) och sen ca 27 dygnsura, trötta, elever med blöta papper i handen. Vi hade nämligen fått ett papper med bilder på olika hällristningar som vi skulle hitta och sen skriva vad vi trodde att det föreställde... Det hade vi lika gärna kunnat gjort i klassrummet insåg alla ganska snabbt... Så vi var lite sura. Men garvade gjorde vi, hehe.

Sen slutade jag och Mirjam lite tidigare för att vi skulle hinna med vårat tåg. Men grejen var ju den att vi hade ju aldrig varit i himmelstalund, så hur fan komemr man härifrån? Ah vi började iallafall cykla samma väg som vi gick och ja vi var rätt nästan hela tiden, eller vi var rätt hela tiden det var bara inte samma väg som vi tagit dit. hääh.

Sen när jag kommer hem så står Nicklas och väntar på mig vid cyklarna! yeey! Han skrattar lite när jag berättar om min hemska historielektion... Men men, sen drar vi hem till mig, med massa konstiga vägar. Mest rakt fram ska jag säga. haha! Sen ligger vi och pratar om allt mellan ja jag vet uitne haha, sen kollar vi i en gammal skolkatalog från sandbäcken, vilket var lite kul. haha! Varken Tobbe eller Nicklas kommer ihåg att jag gick på sandbäcken, trots att jag gjorde det lika länge som de gjorde och precis samtidigt. Inte i samma klass men paralell. haha! Annars hade det varit jävligt illa.

Sen åkte jag hem till min far, där jag nu kommer vara till söndag. hihi.

Idag ska jag träffa Becca, min underbaraste efterlängtade Becca!!!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback