gårdagens

Haha måste bara berätta om en mycket rolig sak som hände igår!
När jag kom till svenskan så ropade Jocke på mig och bara "Hanna, det har hänt en sak!!"
Jag blev ju riktigt förvånad, eftersom vi träffades för två timmar sen, hur mycket kunde ha hänt liksom?!

Men när jag kommer fram till honom så visar han mig en bild på hans cykel! Någon hade, under natten, tagit bort Jockes bakhjul! Fy fasen vad jag garva!! Man bara, jaha?! Resten av cykeln var helt orörd, bara bakhjulet som var borta! hahahaha!

Här får ni en bild på Jockes förstörda cykel! hihi, jag lånade bilden från Jockes blogg








Kommentarer
Postat av: Joakim

Hahaha!!! asså vad jag skrattade!!! :)

2009-09-23 @ 08:28:07
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback