galet bra

Hej, jag har verkligen haft en galet bra helg!

I fredags blev det mys med Tobbe, Nicklas och Jesper. Vi spelade tv-spel och massa annat skoj. Juste min bror var med oss hela tiden. Men det gjorde inte så mycket han var snäll eller ja Nicklas tyckte väl att han blev lite mycket när han dregglade på honom! haha!

Sen i lördags vaknade Tobbe och jag halv 10 sen åkte vi med 11 tåget till Norrköping där vi var och bara myste. Glodde i affärer och det blev ett par ny inköpte jeans för min del och blå chinos och lila t-shirt för Tobbes. Sen fikade vi och köpte godis och bara njöt av det fina vdret och den mysiga staden! hihi.

Sen åkte vi hem halv 3 och sen vidare hem till Tobbes far där vi blev bjudna på kräftor och sen grillat. Mums! Jag är verkligen helt värdelös på att äta kräftor! haha! Har inget tålamod...

Sen idag så vaknade Tobbe och jag vid, hm, vet inte haha! Sen har vi bara varit. Myst och så. Mycket skönt!! Galet bra!

Grattis säger jag till Emelie och Agnes som fyller år idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback