vad tråkig jag är

Somnade med datorn i knät och tv:n på.
Vaknade i tid, trots att jag var skit trött.
Gick runt i huset som en zombie, bra övning inför halloween festen på onsdag.
Skulle få skjuts av mamma.
Ingen bil.
Missa tåget.
Missa Eos.
Hämta blå hårspray till Elin hos pappa.
Åka 9.
Ha Svenska.
Ha Mentorstid.
Köpa svart hårspray.
Ha Engelska.
Åka hem.
Träffa Tobbe.
Sortera filmer.
Skriva medea, tal till den morderna kvinnan.
Plugga matte (yeah we'll see about that...)
Kolla Desperate housewives.
Sova.

Så ha en trevlig dag, kanske hör av mig med något ni faktiskt vill läsa, senare.


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! :)



Jag har precis startat en ny Veckans Blogg-tävling på min blogg, och försöker nu hitta alla roliga, intressanta bloggar där ute. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-tavling-here-we-go-again.html



Kram, Tess

2009-10-20 @ 19:07:43
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback