rundvandring i min stad

Asså seriöst, jag måste skaffa mig ett liv. Jag har legat här heeela eftermiddagen, gick ner och åt lite, sen upp hit igen sen gick jag ner och åt igen? Seriöst, tjock och lat verkar jag ju va!

Tycker även att Tobias kan sända iväg ett sms till mig så att jag vet att han lever!! Men naaej, släckten är tydligen mycket intressant! haha. Ja jag känner mig lite ensam för tillfället!

Imorgon blir det skola, såklart, typ, matte, historia och engelska i någon ordning ! hääh Sen blir det hem besök av Saga och förmodligen Karin också! Mys! Deras förväntningar av Katrineholm är låga, mycket låga... Tur det!

Det första dom kommer se är det här:

höjer ju inte direkt förväntningarna...
sen kommer de förmodligen att se detta:

Lite fint med fontän ju... meeen,...
Sedan blirde nog lite torg:

Ser nog inte riktigt ut sådär imorn, jag menar, ingen snö...
Sen kanske vi tar oss bort så de kan se detta:

Vijolen, som innehåller, netto, intersport, bokia, marema, någon helso crap butik och jöjje's!!
Sen kommer vi iallafall, har jag bestämt, komma hit:

Hoppas bara inte gubben är där, han verkar ju läskig ju! haha.
Men asså, Katrineholm KAN vara fint också... Heders!


Min stad, mitt hem, Katrineholm! hahahahahhahahaha vilket skämt...


Kommentarer
Postat av: karin

HAHAHA, ahw<3 men men... vijolen såg vi väll inte? gjorde vi? :S :) haha men katrineholm va mys ju :D <3

2009-10-17 @ 21:00:34
Postat av: Saga

ne vijolen minns inte jag att vi såg heller :S

2009-10-18 @ 16:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback