bulldoozer behöves!

Någon som vet någonstans där man kan hyra en bulldoozer?

Funderar starkt på att göra det... Vill åka med den ner till Lund och sedan bulldoozra bort Evelinas skola och skyffla hit den till Katrineholm. För jag behöver ha hem min underbart söta vän. Det är inte rätt att hon inte är här.

Ja jag har fått galna-sakna-evelina-sjukan... Den är livsfarlig, och det ändra botemedlet som finns är rätt evelina... Och det kommer jag inte få bot på förns v.44! Men det är inte sååå långt kvar iallafall! Det är jag glad för!

Jag räknar dagarna!!












Kommentarer
Postat av: Evelina

ååååh, gör det, snäääääälla (a)



jag vill heeeem! <333



saknar dig som en toook <333

2009-10-03 @ 19:14:30
URL: http://eveflinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback