Så kan det vara

Jag vet inte om det bara är jag, men jag gillar inte när andra fyller år.. Vet inte vad det är men det är något som känns lite spookey när andra folk fyller år. Jag gillar inte att ge bort presenter, jag gillar inte heller att få presenter.

Missförstå mig rätt nu jag älskar att få saker, men just det där att ta emot presenten det är den jobbiga delen! Den här lite pinsamma spänningen man får då den som gav presenten sitter och tänker (hoppas hon gillar den hoppas hon gillar den....) medan jag sitter där och tänker (vad kan det vara vad kan det vara vad kan det vara?!?!) Sen när man väl har öppnat det så visst, man bli överraskad, förhoppningsvis. Men man (jag) kan inte riktigt uttrycka sådanna känslor.

Jag kan älska presenten/överraskningen, men jag blir så exalterad av själva tanken på en överraskning eller vad som kan vara i paketet så det tar liksom slut när jag får reda på vad det är.

Så här ger jag ett tips till who ever whants to know, om man ska överraska mig så ska man göra det ordentligt, jag ska inte veta något. Sen ska man gömma mina paket så att jag nästan tror att jag inte får något, inte nämna det eller något sen så ska paketet inte vara inslaget för då kommer innehållet i överraskningen eller paketet som en chock och då sparar jag på mina glada känslor och så får man ett mer posetivt bemötande av mig och min present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback