Ojdå...

Jag är faktiskt frisk nu, men grejen är den (haha, Jenny förstår vad som är roligt med det där...) att jag ska ju på begravning imorgon och jag trodde att jag kunde åka till skolan och vara där halva dagen och åka hem halv ett, men nu är det så här att vi ska träffas klockan ett i kyrkan. Så då är det ju dumt om jag åker tåg hem, ifrån Norrköping som tar 25 minuter, klockan halv ett när jag ska vara där ett... sug.

Sen är jag ledig hela fredagen eftersom jag ska till Lund då! Yes!

Chippswillevipp så har jag gett mig själv en veckas lov... Tack Hanna!


Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

"Grejen är den... Gre, gre, gre, grejen är den... " HA, HA, HA!!!

2009-11-19 @ 14:58:29
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback