OHOO IT'S WINTHER!!! :'(

Vet ni, igår kom första sön!!!

Jag blev så ledsen, jag tycker inte om sö! Den är kall och blöt!!

Alla säger "men då kan ma ju åka pulka och skidor och såt snart!" Men om ma inte tycker om ågon form av vintersport alls då? Som jag, jag har itne åkt pulka på flera år, inte frivilligt iallafall. Se skidor ka jag bara ite åka, var i trysil i påskas, vafa gjorde jag där? Jo skadade benet, dock inte när jag åkte skidor utan kvälle när vi kom dit genom att ramla av e bänk. Men men...

Jag gillar inte snö. Vet ni vad jag mer inte gillar, det här tangent bordet. N knappen suger, man måste vara otroligt aggressiv för att den ska fungera!!

SUG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback