Imma på rutan

Denna helg har spenderats hos min underbara söta vän Evelina, med sötis Becca. Det har varit mycket trevligt! Alla tre var lite smått sjuka så det har inte blivit så livat direkt, mest sovit och glott på film!

Vi har även kollat på andra filmen i twilight serien, New moon. Sååååå himla bra var den!! Lite irriterande typer man fick sitta med bara... Som typ killen som satt framför mig som aldrig kunde hålla tyst, efter ett tag fick jag nog. Jag tog upp fötterna och sparkade på hans ryggstöd några gånger, sen var han benne mig tyst resten av föreställningen.

Det roliga var att han såg precis ut som ungen i Ugly Betty. Om någon vet vem jag menar. haha.

Men Becca och jag kom hem ca halv 5 imorse, he he. Tur att det var ovärt att gå till skolan idag då. haha. Alla lektioner inställda utom matten. Sååå, det blev till att vara hemma och sova, sen träffa Tobbe!!

Gud vad jag saknar pojken när jag är borta!!


Jag är klar med mina önskelistor nu, har filat på dem i ca 3-4 veckor! haha. Men jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback