Mystisk låt

Mystisk låt har fått mig helt galen i flera dagar nu... Jag hittade den på pappas dator och började lyssna och insåg att ja men jag gillar den faktiskt jätte mycket! Men problemet var att det bara stod titel vilket var mycket irriterande... Jag menar den heter "Who I am" Vilket - jag tagit reda på nu - den inte är ensam om!

Jag började jackten på den braiga låten men naej inga resultat på Youtube bara genom titeln... Taskigt läga, jag sökte allmänt på google men man får ju typ 47582783 träffar som man inte orkar eller har tid för att kolla igenom alla heller!!

Sen idag fick jag panik på riktigt jag provade den näsan aldrig svikande funktionen på min telefon, närmare bestämt, Track-ID. Ni vet när man trycker och så spelar telefonen in en snutt av låten och sen poff så får man reda på, artist, låt namn, skivnamn. You name it! Men icke, inga träffar.

Jag började faktiskt fundera på om denna låt bara fanns i ett exemplar och hamnat just i min dator, skoj. Men endå inte.

Så tillslut fick jag panik. Jag bad om hjälp till mina vänner på facebook. haha! Fick endel tips men fann inga resultat. Men tillslut fick jag resultatet jag letade efter!! Jag blev så glad, nu kan jag andas normalt igen. Thank god!

Aja, här är iallafall låten! Fast jag har konstaterat att min verision är lite annorlunda, jag har nämligen en barnkör med i min låt! haha! Har dock inte hittat den, den är mysig!


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback