MYS!

Idag blev inte alls som jag tänkt mig... Men jag gillar den här dagen iallafall. För jag gjorde det bästa utav situationen, vilket alltid brukar leda till bra saker! Japp.

Blev inget baka med min bror, blev istället sitta och kura ihop mig på mitt rum och läsa.

 Sen kände jag att naej, jag är faktiskt way to trött för att läsa mera (har läst över 100 sidor på mindre en ett dygn vilket är världsrekord för mig!!) så då bestämde jag mig för att hyra film. Frågade snällt min kära far om han kunde skjutsa ner mig till icanära och det gjorde han och jag hyrde film och köpte godis sen när jag kom hem kröp jag ner i sängen och kollade på film och åt godis, ja jag tillochmed gosade med en jättestor gosedjurs elefant. Jag gör sånt ibland. Det var mycket mysigt. Föresten så var det P.S I love you jag hyrde, har velat sett den jättelänge! och nu ÄNTLIGEN så såg jag den, eller ser. Den är så mysig!

Vad jag menar med ser är att jag inte riktigt är klar med att kolla på den än, pappa ropade nämligen upp mig för att vi skulle äta räkor. Räkor i regnet. Vi satt på altanen och åt räkor och lyssnade på när regnet smattrade på taket. sååå mysigt!!!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback