filmtajm

hej alla glada, idag har jag inte gjort något alls ska ni veta, kollat på speedway finalen, där Sverige så surt kom trea. Sen kollat på mera tv och så lite till tv. Sen bestämde jag mig för att gå ut och gå men då spöregnade det så då blev det lite mer tv...

Sen åkte mamma och jag och hyrde en film. Then she found me tror jag den hette, håller på att kolla på den nu, därför ska jag försöka hålla inlägget kort.

Innan vi kollade på denna film kollade vi på vi hade iallafall tur med vädret - igen . Måste säga att den filmen var MYCKET roligare än ettan. Jaa, mycket roligare. hihi. Jätte rolig tycker jag!

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på den här filmen, det är bra skådisar i den, det är allt jag vet. hoho.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: emma

Okej

2009-07-19 @ 22:28:44
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback