26 juli

Tjohoo! Idag vaknade jag och Tobbe runt... Någon gång, haha! Kommer inte ihåg det spelar iallafall inte så stor roll!

Vi hade iallafall jätte mysigt igår (som vi brukar ha) vi åt chokladdoppade jordgubbar och kollade på 102 dalmatiner! hahaha! Den filmen är ju bara gullig.

Sen iallafall idag när Tobbe dragit bestämde jag mig för att ha en filmmysdag för mig själv så jag tänkte väl egentligen åka och köpa godis men jag orkade inte riktigt så jag väntade med det men iallafall! Så får jag ett sms av Jesper där han frågar om jag och Tobbe vill spela minigolf med honom och Elin. Klart vi vill eller ja inte för minigolfens skull men Jesper och Elin tackar man ju inte nej till att träffa!

Iallafall så kommer Tobbe hem till mig igen och sen åker vi hem till Tobbe för han skulle klippa gräset, medans han gör det sitter jag inne (i det då hyfsat fina vädret- fy på mig) och spelar guitar hero! Jag måste säga att jag blev förvånad över hur bra jag faktiskt va!! Sen kom Tobbe in och då tävlade vi och jag vann!! tre av fyra gånger!!!! Jag är ju bara för grym!

Sen åkte vi hem till mig igen för jag var tvungen astt städa undan lite hemma innan pappa och resten kom hem igen, sen kom Elin och Jesper och hämtade oss på mopparna så åkte vi (trots det då dåliga vädret) ner och spelade minigolf vid djulö.

Jag måste säga att jga är GRYMT dålig på minigolf (också) haha jag förlorade, ganska såklart. Men to be faire liksom så gav jag upp när vi hade fyra banor kvar! haha!

Men men efter minigolfen begav vi oss i torino (som förövrigt är till salu, åp blocket!!) där vi åt pizza sen satte vi oss på stan och pratade lite innan vi konstaterade att det var kallt och begav oss hem till mig. haha!

Imorgon blir det väl till att packa för på Tisdag åker jag till Öland med Tobbe och hans familj. Det ska bli roligt! Hihi.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback