25 juli

Hej!
Hade riktigt roligt igår hos Sarah, Tack för det alla!

Det enda jag inte tyckte om det kvällen var att min plånbok blev stulen!! Jag undrar vafan det är för fel på människor ibland... Som tur var så hade jag typ 3 kr på kortet och ca 20 kronor i en kronor och femtioöringar. Så det var ju ingen fara med det. Det enda jag tycker var surt var att jag förlorade mitt busskort som var fyllt med ca 90 kr... Inte kul!

Menmen, kortet är spärrat och själv får man väl skaffa nytt åhlénskort och nytt busskort... Men ja! Det är ju inte hela världen precis. Så tänker jag, som den posetiva människan jag är.

Lärde känna några nya människor igår och annars var jag med folk jag kände och det var mycket trevligt de med. Kul att träffa de folk man inte sett på ett tag som typ Christian, honom hade jag inte sett på HELA SOMMARN!!! Och så Martin som jag inte sett sen i midsomras... Usch. Så fel det kan bli på ett sommarlov. Vilka man kan förlora utan att man planerat eller ens vill det! Inte kul.

Nu sitter jag här hos Tobias och han spelar något tv-spel.. Inte så roliga spel som jag brukar spela - sådana spel där det står 3+ nere i hörnet - nej han spelar fotbollsspel... Jaja, haha!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, jo ;) men troligen är de 4 töntar! men vem vet ;) hihi

2009-07-25 @ 18:38:07
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Nej vad tråkigt att din plånbok blev stulen. Själv har jag inte kollat igenom mina saker ännu slarvig som jag är. Man tänker alltid att folk är lika "snälla"/normala som en själv men det är väl bara att inse att det inte är så.

2009-07-25 @ 18:38:28
URL: http://haannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback