24 juli

Heej!

Har ni, som jag, hörttalas om det här med vuxenpoäng? Som man får typ när man städar, diskar, stryker, handlar... Ja allt sånt som vuxna brukar göra... Det här är poäng som jag inte vill ha så mycket av. Man vill ju inte vara en tråkig vuxen liksom... Så när man har fått för mycket vyxen poäng så måste man få lite barnpoäng också liksom.

Då har jag kommit på en taktik som jag använde idag (Jag har städat och strykt idag) Samtidigt när jag gjorde det så spelades smurfhits i öronen på mig. Vad kan vara barnsligare än det liksom? hahah! Inte mycket. Så då känner jag att det jämnar ut sig. Eller?



Underbara smurfhits!!

Annars idag så ska jag till farmor med Tobbe, sen ska jag träffa Bea och Emelie så ska vi till Sarah och träffa fokl!! Kul!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback