23 juli

Stora förändringar i mitt liv just nu, eller ja en, stor, förändring. Men iallafall. Ganska stort. Jag ska bo hemma hos pappa nu en tid framöver. Vet inte än hur länge men iallafall ett ganska långt tag. Och denna gång är pappa med familj hemma så jag blir inte själv. Skönt.

För att jag ska känna mig som hemma i mitt eget hem så har jag tagit med halva garderoben ifrån mamma, chockerad över hur mycket kläder jag verkligen har eftersom halva garderoben gick ner i te väskor... HALVA... i TRE väskor! Visserligen är det mest skor i en utav väskorna... Men iallafall. haha!

Så nu håller jag på och rensar i pappas garderob så att jag ska få plats med kläderna ag faktiskt använder. haha! Kul, eller nej, men skönt kommer det bli sen när jag är klar! jappjapp. Annars när jag bor hos pappa (varannan helg) så bor jag i min väska. Inte så kul... Så nu när jag tänker bo här en längre tid så blir det i garderoben med kläderna, tjuhuu!

När jag är klar med det ska jag antingen fråga pappa eller min bror om någon vill baka med mig. Ja blir väl till att fråga pappa i vilket fall för att se om jag får/kan baka idag! haha! Men det hoppas jag, annars cyklar jag gladerligen till icanära för att inhandla de ingredienser som fattas mig. Jag hade tänk ge mig på ett annar kakrecept. Se om jag får bättre resultat nu när jag vet hur man gör! hahha!

Nej nu ska jag återgå till garderoben!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback